søndag 13. mars 2011

Venner er godt å ha :)

Jeg er så glad jeg har de gode vennene jeg har, de tar meg for den jeg er og jeg de som de er :)
Selv om det går uker mellom hver gang vi snakker sammen er vi alltid like lett på talefot igjen å alltid like god respekt, forståelse og kjemi uansett hva :)

Jeg elsker virkelig vennene min, de får meg alltid glad og får tankene på noe annet hvis jeg er trist og lei : D

Andrea er ei jeg ble godt kjent med når jeg gikk barne og ungdom på Eidsvoll vg, ei kjempe jente som er lett og prate med å man lett blir glad i å smelter mange med selv kombinerte sanger <3
Å med årene er vi blitt gode venner som snakker om masse sammen og stoler på hverandre <3



Jea, ja hehe dette er en artig historie hvordan vi ble kjent med hverandre. en historie som vi holder for oss selv hehe. Men kan si det slik xen til Ole, nå forloveden til en av mine x er hehe.
Men samme det, vi ble ganske godt knyttet sammen etter å ha blitt knust av samme gutt. Å med slike bånd som gjorde oss sterke sammen.
Vi har også mange like interesser og meninger så vi passer godt sammen som venner <3
Barne og ungdomsarbeidere begge to ;)



Jørgen mine kjære gode venn og x, forstår ikke hvilke personer som ikke klarer å forbli venner med xene sine hvis det ikke er skjedd noe så dramatisk.
Vi har en delt fortid sammen som har gjort til at vi er veldig gode venner, slike gode venner er sjeldene å få men jeg fant det lett i han. Han kjenner meg utroli godt og jeg han, god med slike venner skal jeg si ;)
Nå har vi jo to sønner på hver vår kant og i faste forhold begge to, så deler mange ting til felles gitt vi også :)



Maylen snuppa mi, vi har vert gode venner siden 9 klasse, etter det har vi vert uadskillelige nesten. Men er ikke like mye sammen nå som før etter som vi er blitt travle mødre begge to :)
Ei god jente som man kan snakke med alt om å som virkelig stiller opp :D




Robert er en av de mest snille guttene jeg vet om, han vil alle godt å elsker å være der for de han bryr seg om. gud vet hvor mange timer vi har sitter å snakket sammen både hjemme og på telefonen hehe.
Han stiller virkelig opp å gjør alt han kan for å gjøre ting så godt han kan :)




Veronika verdens beste jobb venninne, vi fungerer så godt sammen under både jobb og fritid. 4 år siden vi jobbet sammen nå. Men glemmer aldri de stundene, vi viste akkurat hva den andre mente, skulle si og trengte på jobben til en hver tid. Å utviklet et vennskap utenfor jobben også, så da ble dette til en god venn som stiller opp i jobb og nød ;)



Ole C, en hard gutt å knekke å komme innpå men kommer man inn på han er han en ekte god venn for livet.
Ingen lett gutt å glemme, han får virkelig humøret ditt på topp med tåpelige vitser og tull & fjas.
Og ingen tråkken han eller noen av de han er glad i på tærne hehe..
En god snakke kompis som virkelig har vert igjennom mye av det samme som meg under oppveksten å ikke mange som har det og kan virkelig sette seg i samme situasjon.
Evig takknemelig for det <3



Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...