mandag 7. mars 2011

Da er en ny uke her igjen å Tommy startet i ny jobb idag. Så første dagen alene med gutta mine på over to uker nå, å det var veldig rart men litt godt å komme tilbake til den hverdagen igjen..
Å vi har hatt en koselig mandag vil jeg si, når gutta våknet idag la jeg de i senga med meg så vi lå og koste oss med smoker og noen kose leker som Kim og Lukas er veldig glad i. Etter det gikk vi ned der jeg hadde morgen stelle siden jeg måtte ordne mat til Lukas ganske fort fordi han ble plutselig brå- sultet idag gitt..

Etter å ha ordnet nye bleier og kledd på de, ordnet jeg flaske og frokost til Kim. Å idag fikk han lov å sitte i sakkosekken å spise frokost mens han så på playhouse diseny. Mens han spiste gav jeg mat til Lukas og prøvde å få i meg litt mat selv også ; )..
Men vi var vel egentlig ikke lenge nede før begge gutta begynte å bli trøtte igjen å Lukas ville ikke sovne i vogna si eller hos meg på sofan idag så da gikk jeg opp med de å la de i senga sammen med meg på hver sin side etter nye bleier. Å alle tre sovnet innen ti minutter var godt, var ikke meningen at jeg skulle sovne men det skjedde alikevel gitt. Å skal si det var godt med en tre kvarters dupp hehe..

Nei nå skal jeg begynne på middagen snart så min kjære mann og barn får i seg litt mer mat. Syns jeg var kjempe flink på fredag å lagde ny middags plan for 14 dager denne gangen å ikke bare for sju dager denne gangen. Så idag skal vi ha tomatsuppe med makaroni.


Tommy elsker den nye jobben sin forresten.

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...