torsdag 10. mars 2011

God kveld til deg som sitter klistra til data`n akkurat nå. Dagen min har bestått av å være sammen med gutta, leke, skifte bleier, roe Lukas som sliter med magen igjen (selv om han får både malt i melken og mage øvelser), så jeg har ikke akkurat hatt mye tid til overs. Jeg gledet meg til gutta skulle sove på dagen så jeg endelig kunne finne frem disse perma mine, men neida da bestemte Lukas seg for at han skulle ikke sove mer en ti minutter samtidig som Kim så ble ikke gjort mye da heller.

Etter at Kim sto opp etter luren sin, så gikk vi ned for å ordne ny flaske til Lukas å for å forbrede oss til å begynne med middagen. Lukas lå å lekte i vognen sin mens jeg og Kim delte fiskepudding og skrelte poteter. Men vet ikke hvorfor vi begynte med dette ver tre tiden så lenge Tommy skulle levere bilen på verkstedet idag å var ikke hjemme før halv seks idag. Men men var jo bare å ordne det fort da når han nesten var hjemme.

har nettopp guttene funnet sengene sine etter et litt forskinket kveldsbad pga at hele dagen ble forskyvet siden middagen ble så sen, vi var jo ikke ferdig med å spise middag før klokka var litt over sju.
Så håper Kim sovner snart så min leting etter alt jeg trenger til jobb intervjuet kan begynne, herregud å jeg gruer meg til det.
I tillegg går jeg igjennom en lov bok om barn og lover for å finne frem lover som jeg trenger til en ska jeg er innblandet så har mye å gjøre for tiden.
Hehe trur en venn av meg idag ble oppgitt når han sente melding for å få opplysninger om en ting å ikke fikk svar før tre timer etterpå hehe, men men litt mye om dagen hehe.

Nei nå får jeg begynne, så får Tommy se til guttene om en stund å se om de sover da :)

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...