lørdag 26. april 2014

God morgen, lørdag, syk, bursdag


God morgen 
Da er lørdagen kommet å jeg vil egentlig bare stikke hode under dyna igjen å sove videre. 
De fire siste dagene har ikke vert gøy når gutta har vert i barnehagen har ikke formen min vert i spesiell bra tilstand. Legevakten for to dager siden sa jeg hadde høyeste utslag det går Ann å få på uvi og nyrebekkenbetennelse, så har så vondt i magen og siden at det plager søvn og hvordan jeg fungerer med kroppen om dagen.
Medisinene har ikke hjulpet så mye enda men jeg har bare tatt 4 tabletter hittil så håper formen blir litt bedre utover dagen så jeg orker å gi 100% av meg selv i Kim sin bursdag.
Medisinene lukter og smaker dritt men forhåpentligvis blir jeg frisk.
Hadde store smerter på dagen igår så det ble legetime Nr to denne uken på to dager fremdeles høy verdig og smerter men denne vikar legen påsto han ikke viste hvor alle smertene kom fra siden jeg hadde så vondt men han sa at det ikke var noe akutt så får bare se Ann formen til mandag MEN blir jeg verre vare det beskjed om å kontakte legevakten med engang. 



Heldigvis er kakene ferdig. Tommy er snill og hjalp meg med det han kunne ut fra hvordan jeg forklarte ting så det skulle bli ferdig i tide :-) 


Og pakken med sugerør og noen cupecakes jeg bestilte på festfabrikken.no kom endelig igår så jeg får brukt sugerørene i allefall  :-)
Cupcakes skulle jeg egentlig ha laget også men siden formen er dårlig valgte jeg å droppe det og hvile litt istedenfor, så ble gele i noen andre former Kim selv valgte så det skulle passe med batman kaken. 
Fargene på gelen skulle vere lik forball kaken sa han ;-) 

Så om 1,5 time skal vi være på Østgård å pynte lokalet :-) 
Lynet godteri poser :-)

Så nå er det bare å håpe alt går bra og han blir fornøyd :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...