fredag 18. oktober 2013

Fredag kveld


God kveld

Ble ingen tur til Jessheim idag så ble 350kr fattigere pga at jeg ikke møtte opp, men med 39 i feber og så dårlig at ikke en paracet duo hjelper mer enn maks 1,5 time så bare orket jeg ikke.
Sovnet på sofan ved kvart over sju tiden å våknet ikke før fem på ti da hadde bussen også gått for lenge siden så det hjalp ingenting!

Jeg fikk snille pappa da til å kjøre meg til politistasjonen så jeg fikk søkt om politiattest, og kjørt meg til barnehagen så jeg fikk møtt Tommy og gutta der.
Men utenom det orket jeg ikke var helt ferdig når jeg kom hjem men da hjalp lite når mamma kom å skulle ha med meg ut for å spandere nytt superundertøy på meg siden det var tilbud på det på coop exstra så da ble det dagens andre paracetduo og bite tenna sammen for å orke en tur til MEN nå er kroppen helt ferdig.

Sofa kroken er ekstrem god akkurat nå og frysepinnen meg sitter med ulltøy og dyna men like kald så Tommy driver å fyrer opp i peisen så det skal bli litt varmere.

Nei nå skal jeg ta med meg dyna på kjøkkene og lage meg en god varm te kopp så kanskje stemmen blir litt bedre også :-)

Kos dere videre alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...