onsdag 2. oktober 2013

Kvlitetstid & Alenetid!

Dagen min ble ikke bedre dessverre når det kom til min dag, rett før min far kom for å hente meg så vi skulle hente gulla sammen fant jeg ikke lommeboka mi noen steder å jeg vet jeg hadde den på butikken igår og i handleposen på vei hjem men nå er den totalt vekk! 

Andre gangen jeg er uten lommebok på 3mnd første gangen stjålet og nå plutselig borte vekk! 
Typisk min flaks, så gav opp hele dagen å bare bare nøt tiden med gutta satte alt annet på vent og fikk tre herlige timer sammen med dem med leking, snakking og mange klemmer og sitting på mammas fang for nærhet <3 
Elsker slike stunder med dem, varmer mammahjerte når barna har det bra :-) 

Å Tommy kom hjem med posten å der lå nytt Kamilla mor og barn så ble litt alenetid for meg med sitron vann og lesing :-) så imorgen håper jeg at min dag blir bedre enn denne :-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...