torsdag 17. oktober 2013

Favoritter


Jeg tenkte jeg skulle dele noen av mine favoritter med dere:

Favoritt filmer: (Denne er vanskelig for det kan forandre seg fort så har ingen tydelig plassering men dette er favoritter som virkelig jeg har levd meg inni og blitt helt revet med).

1. "The Mortal Instruments: City of Bones"
2. The twilight saga (men bøkene er bedre enn filmene etter min mening).
3. The host
4. Stepmom (side ved side heter den på norsk).
5. 

Favoritt serier: 
1. Vampire diaries (klar seier her :-) 
2. Bones
3. Grey`s 
4. Gilmore girls 
5. CSI 
6. Akward
7. millionær søker kjæreste 

++++

Favoritt sanger: 
1. Heart by heart - Demi lavoto
2. Someone`s wathing over me  - Hilary Duff 
3. Supernova - cir.cuz
4. Call me maby - 
5. Both of us 
6. What are words Chris medina
7. Stay whit me - Ironik
8. Impossible - Shontelle
++++++



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...