mandag 14. oktober 2013

Tankeboken

Nå har jeg virkelig måtte gå i tankeboksen, jeg hater den situasjonen jeg er oppi nå når jeg har så kort tid på å gi endelige svar til folk også vet jeg ikke hva jeg kommer til å mestre eller hvordan fremtiden blir etter juli neste år.
Jeg liker å ha ting på den sikre siden og ikke bare kaste meg ut i nye usikkre ting som kan forandre alt på 1-2-3!
 Jeg må velge vilken vei jeg skal gå og hva som er beste for meg alene og for familien hvis jeg velger feil eller ikke klarer å gjøre det som er forventet av meg hvis jeg velger å ta den veien ...

 Alle i min familie sier jeg bør gå for det men jeg er fremdeles usikker på om det er det beste, så jeg må bare prøve og finne ut av hva som er best for meg først og frems og mine! 
Dette kommer til å bli noen store tankefulle dager :-( 

i-tenkeboksen.png

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...