onsdag 9. oktober 2013

Kakebake onsdag



Yesss formen er endelig litt bedre ikke så uggen, uvel og kvalm som jeg har vert i to dager.
Omgangssyken er noe dritt med stor D, så håper ingen av gutta eller Tommy får det for det holder med meg og mamma på en uke altså. 

Siden mamma var på kino med Tommy igår sov hun over her, så hun fikk litt tid her og slapp å reise hjem så sent og i tillegg ville hun være med å lever gutta idag så de kunne få en time ekstra søvn.
Å jeg fikk mildt sjokk idag da førstemann kom inn til meg, tittet raskt på mobil klokken. 06.11!!!!!!!
Lukas har stått opp senest 04.56 de siste to ukene også sover han over en time lenger enn hans normale tid, og alle tre virket mye mer opplagt og uthvilt enn lenge på en onsdag. 

Det eneste som ble en utfordring denne morgen var at vi lå i rute helt til Tommy dro på jobb kvart over sju men han hadde klart å få med seg bil nøkkelen til vår bil å inni der lå skoene til Mathias og jakken til Kim så vi måtte inn dit for å få tak i det før vi kunne levere dem i barnehagen så da måtte han snu og vi var 20 minutter senere ute enn vi hadde planlagt men de rak frokosten og samling i barnehagen å det var det viktigste :-) 


Når jeg og mamma kom tilbake begynte vi med kakebaking, nå er sjokoladekake bunnen ferdig og første del av tre sukkerbunder ferdig.
Så ikveld blir det laging av de to siste delene og pynting av sjokoladekaken :-) 




Men nå lir det sofa kos med mamma, vi skal kose oss med Resident Evil afterlife <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...