søndag 13. oktober 2013

Kjære søndag...


Dagen etter den store lørdagen og stress uken delux!

Idag merker jeg virkelig at unga er slitne og jeg selv også er ganske ferdig hele kroppen, å ikke minst i hele ryggen og bekkenet etter å gå frem og tilbake på det harde gulvet i gymsalen vi hadde bursdagen igår. Sliter fremdeles med løst bekken etter tre tette svangerskap så håper det fester seg ellers må jeg begynne hos fysioterapaut igjen :-(

Barna har ikke ville annet enn å bare slappe av, ligge rett ut på gulvet å leke med biler, brannmann Sam, peppa gris, jake og sjørøverne & jungenhjul leker i hele dag så stue gulvet så ikke ut. Så ista ble vi enige om å finne plasser til alle de nye lekene og ta alt med opp utenom det som skal være nede da, så ble endelig ryddet opp noe.
Så nå ligger de rett ut på lekerommet å leker med brannmann Sam og Kim ligger i kose stolen sin å ser på timmi tid før de skal bade før fantorangen begynner i barneTv klokken 17.30 og siden det er søndag går karnsten og petra i barneTv kl 18 så da får de lov å se på det også så derfor MÅ badet være unnagjort før barnetv på søndager her i huset.

Har dere noen spesielle ting dere og barna gjør i helgene eller noen andre dager?

Hjemme hos oss har vi "spillkveld" på lørdager sammen med barna når de ønsker det selv, da spiller vi brettspill etter dems alder og ønske eller wii sport eller barne spill til wii :-)
Også har vi barnas valg av middag pluss bakedag :-)

Nei nå skal jeg komme meg opp av sofa kroken å ordne badevann til gulla mine :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...