torsdag 17. oktober 2013

Sjokk start.


God morgen alle sammen..

Idag våknet vi med sjokk alle sammen Tommy hadde klart å overse vekkerklokka si å forsovet seg, så vi våknet alle sammen når barna egentlig skulle vert i barnehagen allerede, så var bare å kaste seg opp vekke barn og kle på de..



Men siden Tommy hadde møte på jobben kl 07.30 var det ikke en sjangs i havet for å rekke det så vi bestemte oss for å prøve å få kontakt med pappa for å høre om han kunne evt hjelpe til hvis han var våken. Heldigvis har jeg verdens beste pappa og bestefar til gulla som gjerne ville gjøre det :-)
Så da fikk guttene 1,5 time ekstra hjemme denne morgen som ble brukt til leking og kosestund på gulvet så ble mannnnngggge klemmer og sitte i fanget til mammaen sin før vi måtte reise :-)



Hvis det ikke hadde vert for at det var Kim sin avd som skulle fotograferes idag hadde jeg holdt dem hjemme men han ville være med på bildene å da respekterer jeg det valget :-)
Og snille favoritten til Mathias i barnehagen skulle spørre pent om de kunne ta søsken bildene idag siden Mathias ikke var frisk nok til barnehagen igår MEN idag var han tilbake å det var veldig trist og sårt for både mamma og Mathiasen.
Ble gråt i fra han å da ville jeg bare ta han tilbake, holde rundt han og dra hjem igjen men nei jeg måtte holde meg i skinnet å fullføre leveringen uansett hvor sårt det er når barna gråter eller skriker etter deg.


Men nå er alle mine hjertestener i barnehagen, mannen vel på jobb og her sitter jeg og ikke helt vet hva jeg skal gjøre siden jeg er så trøtt men har så mye å gjøre hjemme. 
Har fått satt på en vaskemaskin og tørketrommel å gitt bort en hel pose med boller til pappa som jeg bakte igår.
Er så mye jeg skulle gjort som bare kroppen og formen akkurat nå sier nei nei til så får bare gjøre det jeg orker å presse kroppen litt men ikke masse...

Kjøkkene og stua får få første prioriteten idag også blir det trappevasken, og soverommene komme imorgen etter møte på Jessheim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...