torsdag 17. oktober 2013

Sakte men sikkert fremover....


Kom meg endelig ut av sofakroken etter en paracet duo og vitamin kikk så da fikk jeg gjort noen ting, iallefall før Tommy kommer hjem så jeg får vert med å hentet guttene i barnehagen.

Jeg har endelig fått tatt å byttet om innholde av leker i stua siden det bare går i Brannmann Sam, Peppa gris og gråtass leker er det ingen vits å bære de kassen opp hele tiden da har de dem lekene nede og alle kjøretøy som lastebiler, små biler, duplo osv oppe sammen med kjøkken kroken og verktøy kroken :-)

Fått gått ut med fire søppleposer etter å ha tømt søpplebøttene i alle etasjene, så da er det nye poser både på badet, kjøkkene, wc og datakroken :-)
Selv om jeg holdt på å fryse ihjel ute da men hehe typiske ispinnen meg det :-p


Så nå sitter jeg her å funderer på om jeg og Tommy skal ta med oss gutta på kino til tirsdag siden jeg har slik 2for 1 på kino siden jeg har NetCom abo.
Lukas fikk nemlig fly figur i bursdagen sin av noen i barnehagen å når jeg ryddet bort den ista kom jeg på at den har premiere i helgen men i helgene pleier gutta bare å ville være hjemme så det er nesten ikke noe poeng å prøve på det da engang.

Fly
Har noen av dere tenkt til å ta med dere barna på denne, eller kanskje dere har lyst til å se denne filmen selv også ?






Jeg skal finne frem trailerer til gutta mine etterpå å høre hva de syns så håper jeg på positiv respons så vi kan gjøre noe med dem uten om det vanlige :-) 







Så nå gjenstår bare en butikk tur etter barnehage henting å fylle på med frukt og brød her hjemme også blir det middag, forhåpentligvis fiskegraten idag hvis alt går etter planen å guttene vil ha varm middag og ikke brødmat som har vert veldig mye de siste to ukene pga dårlig form hos dem. Da gjør mamma alt for å få i den mat, så om det er brødskive med salami & makrell i tomat eller middag med poteter spiller ingen rolle i mine øyne da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...