tirsdag 8. oktober 2013

Tirsdag - 2 for 1


Hei :-)

Jeg har ingen god dag idag, må ha fått i meg noe jeg har reagert på for å våkne så kvalm og uvell det er helt jævelig. Så endelig kommet meg opp andre gangen for idag så håper ett glass farris skal fjerne litt av kvalmen så jeg får gjort litt her hjemme idag siden jeg allerede ligger en dag etter!
Imorgen MÅ jeg være ferdig med alt husarbeid for da står bare forbredelser til barnebursdagen igjen som må være ferdig for ifra torsdag, jeg har allerede ordnet 15 godis poser til fiskedammen men så kommer det plutselig to barn til så da må jeg ordne to til og jeg må fikse 17 bordkort til tema bursdagen.

Jeg gruer meg til bursdag kakene dette året siden marsipankaken skal være som ett 3-tall som skal ha en bilbane på toppen, noe Lukas gleder seg masse til.
Så bare å sparke seg igang å gjøre det beste man klarer ut av den og sjokoladekaken skal være en 3D bil men heldigvis skal Tommy lage sin sjokoladekake deis så må jeg gjøre resten. Det skal bli spennende å se hvordan den blir for har ikke laget den kaken siden Kim sin 2års dag så håper den blir like bra som forje gangen selv om det var en to dagers jobb med kaken og glassur pyntingen siden det er farget hvit sjokolade glassur noe som tar veldig lang tid..!


Tirsdag 2 for 1 på kino for meg som NetCom kunde å både Tommy, mamma og jeg har hatt lyst til å se på gåten ragnanok så mamma ville at vi to skulle ut å se den idag å det passer jo bra siden jeg har to for 1 billeter idag :-)
Så nå håper jeg virkelig at formen blir bedre eller så må Tommy ut med svigermor på kino hehe..

Nei nå skal jeg prøve å komme meg ut av sofa kroken å ordne meg for dagen :-)

Ha en fin dag alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...