fredag 4. oktober 2013

Stille før stormen


God morgen :-) 

Idag er første økt over allerede, Morgenstund med barna og levering i barnehagen vel overstått. 
Så nå sitter jeg hos mamma som sover litt før hun skulle kjøre meg til møtet på Jessheim som er kl 09, siden det er høstferie i Akershus går jo ikke bussen jeg pleier å ta bare bussen som går 09.18 hjemmefra å det ble for sent når det er en 30minutters buss/biltur ifra oss.

Så da ble det snille mamma som kunne kjøre meg :-) 

Andre økt idag er møte på Jessheim også ta bussen til Årnes så jeg får levert bøkene endelig og tredje økt er veiledningstime hos logodepen til guttungen, forstår ikke hvorfor egentlig siden de sa de uttalene han hadde som var uklare var helt normalt i hans alder og saken ligger på hvil Pga veiledningstime også skal den mest sannsynlig bli avsluttet etter 3 møter og 4 undersøkelser i barnehagen. 
Kjenner virkelig at det er fredag idag og at både vi voksne og barn er slitene og trenger helgen til å slappe av på :-) 
Og masse kvalitetstid med gutta våre, noe jeg gleder meg til og håper at de slapper av også litt så de får masse energi til en ny uke til mandag. 

Når vi har hentet barna idag skal vi rett hjem kose oss litt med leker tenker jeg før det blir middag og kakebaking som jeg har lovet gutta (hvis ikke de plutselig skulle ha vaffel igjen..) men gutta har mast om sjokolade kake siden forje helg men da ble det ikke noe kake siden de ville vente når jeg endelig hadde mulighet til å bake.. 
Men forje helg var en slitsomt helg fra fredag morgen til lørdag kveld, ble bare søndagen til avslapping å det ble litt lite for slitene barnehage gutter :-( 
Så denne helgen skal nytes maks for neste helg er det bursdag selskap å da blir det enda en hektisk helg!


Å for min del til uken blir det masse kake Baking og laging og ikke minst pyntingen :-) men alt for mine tre gull <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...