søndag 6. oktober 2013

Forandring fryder

Jeg har lenge gått å ergret meg over for liten plass oppe i 2 etasjen hos oss så denne helgen har det endelig blitt litt forandring på våres to soverom så vi kan møte høsten og vinterens inne-dager med større leke plass og litt enklere legg stunder for våre to store ♥

Vi har snudd nesten helt opp ned på de to rommene vi bruker nå, å er fornøyd med hvordan det er blitt hittil nå gjenstår bare å flytte noen "møbler" og brette ferdig og legge bort en stor del tøy som måtte flyttes om igår når det måtte flyttes ut for å få flyttet om på kommoder og senger.

Virket ut som gutta ble fornøyd med hvordan "lekerommet" ble slik det er nå, det ble mye bedre plass og fikk mer følelsen av at der er verktøy kroken og der er kjøkken delen der det er masse rolle-lek om dagen :) Å i tillegg ble det mye bedre sortering med bedre plass til lekene så det blir enklere for guttene å rydde rommet :-) 

så vi har stått på mellom leke økter og måltider for å si det slik, så siste rest er mim jobb i morgen så alt blir 100% ferdig før mine 4 gutter kommer hjem imorgen :-) 

Har iallefall slitt ut Tommy som sitter her i sofa'n å bare sovnet, ikke noe uvanlig men lenge siden sist :-)

Så tenkte å vekke han å komme meg i seng selv før en ny uke imorge  begynner klokken halv fem for oss voksne og litt etter fem for de små  
hvis ikke lukas har tenkt seg opp maks halv fem som han har gjort i hele helgen lille a menneske prinsen min ♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...