søndag 27. oktober 2013

God kveld :-)

Jeg var hatt en liten bloggpause å bare tatt litt vare på med selv de timene guttene har vert i barnehagen og sover om kveldene..

Å det har vert så godt at endelig leselysten kom når jeg fant en bok jeg virkelig likte.
Det ble over 1000 sider på 4,5 dag, var helt oppslukt av boken å bare gleder meg til bok 4 og 5 kommer ut på norsk.
MEN jeg har helt dilla så har bestilt bok 4 og 5 på biblioteket men de får den ikke inn før på tirsdag, så jeg fant en engelsk side å fikk lastet den ned i pdf dokument så jeg kan begynne litt, bare dumt at jeg ikke er så flink i engelsk så bare håper jeg forstår alt jeg vil.!!

Første boken finnes også på film eller i norge kommer den ut på dvd og blu ray 18 desember så da skal den kjøpes inn :-)
Har allerede sett den 4 ganger i dårlig format på dataen å den er kjempe bra så gleder meg til litt bedre kvalitet & effektiv hjemmekino lyd :-))

Har dere lest bøkene eller vert å sett filmen på kino ?
Anbefaler de veldig, ingenting er som man tror eller forventer i disse bøkene å man får bare lyst til å leste mer og mer når man kommer til siste side i hver bok :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...