lørdag 19. oktober 2013

Trøtt.no


Ligger her i sofaen å bare lurer på hva jeg skal gjøre før jeg klarer å sove selv om jeg har vert stup trøtt lenge nå, forbanna forkjølelse som gjør at kroppen ikke orker/vil noe som jeg vil....

Sitter og små ser på the city of bones igjen men klarer ikke helt å fokusere så hadde mer lyst til å fortsette på boka men da stokket bare bokstavene seg så da får jeg heller prøve imorgen hvis jeg har mulighet da.
Men imorgen er det nok som skal gjøres etter guttenes leggetid så får se når jeg har muligheten til å konsentrer meg om lesing igjen fremover, uansett hvor mye jeg savner å lese om dagen.

Har jo gjort innkjøp av både bøker og e bøker så jeg skulle ha nok utover høsten og vinteren men nå kan jeg nok legge halvparten på vent til neste høst :-p
Eneste positive er at jeg kan lese i ca en time hver dag når jeg begynner å jobbe igjen for da har jeg bussturen og mine pauser på jobb jeg kan lese på, så da kommer jeg oppi nesten 2 timer med lesing per dag :-p Får benytte de sjangsene da å håpe jeg har funnet noen bra bøker :-))


Jeg har også tittet litt på gardiner og andre pynte gjenstander på nette som kan passe her hjemme, men må finne noe som passer med alt annet hjer hjemme og ikke bare i ett rom.
Jeg er ganske vanskelig når det gjelder ting jeg bruker hjemme, men er ikke så vanskelig når jeg finner noe jeg elsker av pynte gjenstander!

Nei skal legge ut en liten ønske liste jeg her imorgen, men nå skal jeg prøve å sove igjen :-)
natta :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...