tirsdag 29. oktober 2013

Nyinnkjøp


Det har vert ett rart år for oss siden vi flyttet i februar i år, å etter det har vi jo blitt kvitt masse og vi har oppdatert og kjøpt inn noe nytt til både oss og guttene.

Det som har blitt oppgradert mest i år er bokhyllene til guttene og vår så vi har masse å kose oss med de neste mnd og årene.
Er vel 2-3år siden jeg oppgraderte bokhylla mi så iår har det kommet mange nye bøker på plass å min første serie er snart ferdig utlest å falt virkelig mitt i blinken for meg :-)
Ingen tvil om at det blir terningkast 6 på den serien og filmen fra min siden :-)

Guttene har også fått mange nye bøker dette året, siden Kim har slitt litt med språket å elsker bøker så har vi oppgradert etter hva han liker og de andre som øker hans forståelse av ord osv. Men han er jo bare 4år men ligger på 1 klasse nivå i forståelse av ord osv siden jeg har jobbet med han om dette siden han bare var 1år. Så er kjempe stolt av han :-))

Til det nye huset vi leier så har vi jo oppgradert barnerommene siden guttene har blitt eldre og lekerommet har jo blitt kvitt baby og små barnsleker som ingen av de liker lenger eller bryr seg om å byttet ut med leker som er for liten og stor gutt :-)

Til stuene og kjøkkene har vi kjøpt nye hyller, kjøkkenbord og tepper pluss litt nye pyntegjenstander som passer til hvordan vi har fått det etter vi flyttet hit :-)

Også har vi jo måtte kjøpt inn masse nye klær til gutta siden de vokser jo ut alt de har alt for fort og alt blir jo så fort slitt når det blir brukt i barnehagen så nye klær blir fort slitt og ødelagt dessverre, men slik er det å ha barn hehe <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...