tirsdag 15. oktober 2013

Se her.no

Dette har jeg brukt min morgen på nå mens Mathias og Kim har spist frokost å nå sitter å ser på mikkes klubbhus og leker pent med brannmann sam lekene sine :-) 
Dette er bare klær for nesten 1,5 uke å da er det snakk om fem fulle barnehagedager, da kommer som regel Mathias med 2-4 poser skift hjem hver siden han skal alldtid spise selv å det er ingen unntak i barnehagen har de funnet ut!

Gleder meg så masse til å ta tak på kles brettingen idag kan dere tro :-p 
Men den må vente til barna sover ikveld, for med Mathias som er i dårlig form får jeg ikke gjort stor annet enn å vare maks 3 meter unna!

Mathias er ikke spesielt bedre idag heller så derfor måtte han ha en hjemmedag til, Kim spurte så pent om han kunne få være hjemme med Mathias idag så da fikk han lov til det men Lukas ville i barnehagen siden han skulle på tur idag. Ble felles turdag for hele hans avd og nabo avd pga fotografering i barnahagen i morgen og torsdag.

Mathias gav meg verdens beste start på dagen idag, diare bleie delux så det var rett i badet for å si det slik, så flaks han skulle være hjemme idag pga feber uansett ellers måtte han ha vert hjemme uansett idag, bare håper ikke han smitter Kim og Lukas.. 

Igår kveld fikk jeg kjøpt meg ny oppdatering til macen jeg kjøpte brukt her, så nå er det nyeste opperatør system på den, så i natt sto den slik :
Å den var heldigvis ferdig når jeg våknet, for tok mer enn bare 32 minutter som det startet med gitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...