lørdag 19. oktober 2013

kulde, vafler og varme


Hei på dere:-)

Nå er det fantoranger tid her i huset så nå sitter jeg foran peisen og prøver å få i meg litt varme siden jeg er frøken is selv når jeg er syk.


Prøvde meg på en liten tur ut med gutta idag med superundertøy, tynn utebukse og vinterjakka mi men klarte bare ti minutter før jeg nesten sto og skalv ute så da måtte bare Tommy klare seg selv ute.
Lukas ble med meg inn siden han er veldig mammadalt idag, så vi koste oss inne i nesten en time med både dukkehuset og macen med cammen som falt veldig i smak for han :-)

Verdens beste Lukas gull <3 

Dette var bare ett bilde av rundt tjue stykker, så sier seg selv at vo lo og koste oss kjempe masse idag :-)

Vi hadde egentlig planlagt en tur til biblioteket idag men både pga dårlig form og en oversliten Mathias idag ble jeg og Mathias hjemme mens Tommy tok med seg Kim & Lukas på biblioteket og butikken alene :-) De hadde stor kost seg, de hadde fått lekt i barneavdelingen, lånt tre filmer og to bøker så nå blir det noe nytt å se og høre på i høst kulda :-) 
Mens de var på biblioteket og butikken lagde jeg og Mathias vaffelrøre og stekte rundt 25 vaffler som ble ut av melken som går ut imorgen, så Mathias spiste to vaffler med engang han våknet fra sin times lur :-) Godt å se at han begynner å få igjen matlysten :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...