tirsdag 15. oktober 2013

Litt info om forje innlegg og en riktig God morgen


God morgen kjære lesere :-)

Jeg har tenkt å dele med dere hvorfor jeg er i tenkeboksen etter igår, jeg fikk en telefon ifra en jobb jeg var på arbeidsintervju hos for noen uker tilbake siden jeg mistrives i min nåværende jobb.
Det er bare krangling og arbeidskonflikter med lederene osv noe jeg ikke er alene om å ha men for meg er det trist og leit å jeg vil ikke jobbe under slike forhold!

Jeg fikk ett tilbud om en vikariat stilling fra 01.11 frem til juli, for meg er det noe jeg ønsker å takke ja til men jeg er så redd for at det bare blir de mnd også sitter jeg igjen uten fast inntekt noe jeg er kjempe redd for siden vi er avhengig av både min og Tommy sin inntekt når vi ha tre barn å ta vare på.
Derfor hadde dette gått utover dem hvis det kan bli utfalle i verste fall :-(
Har sendt lederen i denne jobben en mail om ting jeg lurer på så får vi se hva som skjer, men mest sannsynlig takker jeg ja å får bare gjøre mitt beste for å håpe på en fast stilling.

Egentlig føler jeg meg ganske slem som sier at jeg ønsker at en av de to som har fått tilbud om en stilling sier nei, for da får jeg tilbud om den stillingen forklarte hun meg i går.
Men muligheten for den er jo lik 0 føles det ut som i dette øyeblikket men vi få se hva fremtiden bringer..


Hva hadde dere gjort ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...