fredag 11. oktober 2013

Hektisk fredag...


Fredag er en "kort" dag for Tommy på jobb og en litt kortere dag for prinsa i barnehagen men fredager er de dagene som gulla er helt utslitt etter en lang dag i barnehagen.
Så slitne gutter = trass, gråt og litt uenighet med mamma & pappa og for Lukas er det egentlig standar at han sovner i bilen på vei hjem å sover til morgen etter noe som også skjedde idag.

Så siden vi skal ha barnebursdag imorgen må vi være tidlig i lokalet for å rekke alt så dagen må starte tidlig for å rekke alt, så da er det bare å satse alt på at guttene er i godt humør og tar livet med ro :-)

Ble iallefall ikke en lett butikk tur idag med tre barn som krever sitt på slike dager.
Endte opp med to i handle vogna etter litt om og men om hva de selv ville (å orket) så da ble det en veldig kort butikk tur bare for å få tak i winerpølser til bursdagen i morgen også bleier men det hadde de ikke igjen der heller så jeg måtte bare løpe inn på en butikk til for å få tak i de to siste pk de hadde der heldigvis :-) 
Er det bare vi som sliter med å få tak i pampers bleier i str 6 eller er vi bare alltid uheldige når det kommer til å kjøpe bleier, hadde aldri det problemet når vi brukte libro men vi kunne ikke fortsette med det merket siden de hele tiden tisset igjennom om natten eller når de var veldige aktive om dagen så gav opp. Har prøvd noen billige merker også men samme problem med dem så det er bare pampers som fungere på våre barn!


Når vi kom hjem idag sov allerede Lukas så måtte bare bære han opp i sengen sin, og de to andre fikk mat og en liten smaks prøve på cakepopsene som jeg har laget for første gang i mitt liv...
Men jeg er egentlig ganske fornøyd med hvordan de ble, så dere skal få en liten sniktitt :-) 



Så nå har jeg cakepops og marsipankake så nå har jeg bare den dumme sjokoladekaken som ikke er helt på mitt lag om dagen så har hittil prøvd meg på 3 kaker men alle er mislykka hittil så nå står den 4 kaken til avkjøling så håper denne blir bra...

Så nå sitter jeg i pysjamasen å ser på the vois før jeg skal begynne med pynten til den kaken og ordne ferdig bordkort til bursdagen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...