mandag 21. oktober 2013

Barnerom


Barnerommene for våre barn har jeg alltid prøvd å få mest mulig personlig og etter dems personlighet å ikke minst lage det til ett sted de vil være å leke, sove eller bare tilbringe tid i kose kroken med ett pusslespill eller en bok.
Det er ikke alltid like lett når man skal prøve å finne f.eks dekord og pynt til ett slikt rom som går under 3 personligheter og ønsker, men jeg har satt opp noe pynt og er på jakt etter mer så har fortsatt jakten på ebay å der er det jo så masse fint at jeg klarer ikke bestemme meg helt for hva jeg skal kjøpe til dem..

Sjørøver tema: finner du her

Ugle tema 1: finner du her

Kjøretøy tema 1: finner du her

Apekatt tema 1: finner du her

Ole Brumm ord: finner du her

Ugle tema 2: finner du her

Apekatt 2: finner du her

Super Mario tema: finner du her

Måle figurer: finner du her

Kjøretøy 2: finner du her

Ole Brumm 2: finner du her

Spiderman tema: finner du her

Kjøretøy 3: finner du her

Dette er bare noen av de jeg vurderer men må høre litt med Tommy hva han mener passer best til det vi har der nå og hva de liker felles nå og kanksje en stund fremover :-)

Har du noen favoritter ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...