onsdag 9. oktober 2013

Himmelskt

Å avslutte en stressende dag med kakebaking og hele kvelden har gått til klesvask og rydding av leker og på kjøkkenet etter dagens baking så tok jeg meg ett skumbad, det var deilig og godt for en sliten mamma , helt himmelskt <3 

Imorgen hadde jeg satt opp den listen over hva jeg må gjøre også kommer jeg plutselig på at jeg har legetime, supert enda 2-3 timer minst som går bort som jeg egentlig virkelig trengte til å komme i rute.
For frister veldig lite å være våken en hel natt for å bake kaker og pynte dem pluss alt resten som må ordnes til Lukas bursdag <3 

Så imorgen etter gulla har sovnet blir Tommy pent nødt til å hjelpe meg med å male ferdig bile bordkortene og hjelpe til med kakepyntingen så jeg slipper det..

Men nå skal jeg fortsette min rolige kveld å legge meg godt på armen til Tommy og sove godt :-) 

Natta :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...