lørdag 5. oktober 2013

Topp lørdag :-)

Lørdag = masse kvalitetstid med mine kjære barn :-) å dagen startet litt vel tidlig når ikke engang klokka viste 04.30 før Lukas våknet å da tok det ikke mer enn maks en time før hele huset var oppe.  Å våkne til en kald høst dag da dbarnehagenvind og regn da blir det en "trøtt dag"..

Det som var min største fortvilelse var at gutta ville bare leke med pappa når de sto opp, men var også sultne men ville bare ha grøt til frokost så javel da ble det det men risengrynsgrøt er det verste jeg vet å lage for klarer alltid å brenne den uansett hva! Men idag gikk det heldigvis bra å tre morgenfugler ble mette og fikk humøret & energi på topp :-)


Etter frokosten fikk Lukas se gaven fra momo som hun hadde med til dem igår men da sov han allerede så han fikk det ikke med seg desverre. Men var tremøbler til mitt gammle dukkehus som de plutselig ville ha etter at de fikk det i barnehagen :-) å mine gutter skal få leke med det hvis de selc ønsker det :-) 



det falt iallefall i smak, så han/dem lekte med det i nesten en time før Mathias virkelig trengte sin første lur for dagen. Da ble det barneTv på de andre så det var rolig i huset så han skulle få sove uten å høre høye leke skriking fra rommet under seg. 

Vi har også hatt en liten formingsaktivitet idag mens Mathias sov noe guttene ble kjempe glad for, det eneste jeg hadde glemt var at maler frakkene dems var til vask så da ble det bar overkropp å en grundig vask i badekaret etterpå :-) men det var vert minutt med ekstra jobb for å se hvor mye de koste seg :-) 


kjempe stolt av hvor flinke dem er :-) Lukas sin eske ble også ferdig men rakk ikke ta bilde av den før jeg måtte opp å ta en liten våken gutt :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...