fredag 18. oktober 2013

Rådvil fredag...


God morgen alle sammen

Jeg har en litt rådvil morgen, jeg skulle egentlig ha tatt bussen allerede ved ni tiden idag for å rekke alt jeg skal men formen kjemper litt imot meg idag.
Hele kroppen verker og en rask oppvåkning der jeg våkner av vekkerklokka mi, skal vekke Mathias å han har tisset igjennom alt som er, da var det bare å kaste av tøyet på gutten min og bade han så ble ett raskt morgenbad på han idag.
Når han var ferdig påkledd var det Kim sin tur, men forstår ikke hvor den nye ull genseren hans har blitt av som vi kjøpte forje uke den er plutselig helt borte så håper ikke han har glemt den i barnehagen eller noe slikt for da er den borte for godt :-( Men han skal på tur idag å da er det best med ull.

Tommy tok seg av påkledningen på Lukas og ordnet sekken til Kim med mat og drikke før han dro for ti minutter siden for å levere dem, ble nok en sen dag så forstår ikke hvordan han ikke står opp før halv seks om dagen men men...

Æsj sitter her godt under dyna og fryser som en istapp, å gå 1,5km til bussplassen for så å ta bussen til politistasjonen for å søke om politiattest til jobben også vente ute på neste buss som går 3-4timer senere til møte på Jessheim som varer i 45minutter for så å vente nesten en hel time til ute før bussen går tilbake til banrehagen frister mildt sagt lite idag når jeg ikke er iform..
Pokkers forkjølelse har ikke tid til dette tulle med den nå, har ikke lyst til å ha vondt i hele kroppen, hoste og være tett som en potte!

Nei jeg får pakke meg inn i dyna og komme meg på kjøkkene for å finne en paracet duo og finne noe drikke for halsen så får jeg se ann den neste timen.
Nå er klokken halv sju, klokken halv åtte må jeg bestemme meg for hva jeg orker og skal.


Har dere blitt syke på utrolig dumme tidspunkt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...