torsdag 10. oktober 2013

Feil tidspunkt...


Idag har min uke bare blitt "verre", jeg har jo ligget etter hele denne uken og som jeg skrev igår å så lenge jeg hadde legetime idag mistet jeg 3,5 time hjemme som jeg kunne ha gjort ting her hjemme som å ordne ferdig ting til bursdagen og andre ting her hjemme.
Men legetimen var viktig så det var ikke noe som kunne bli utsatt så det måtte gjøres men da hadde jeg ikke beregnet at denne timen ville gjøre meg så forsinket som det endte opp med men det var nesten en time ventetid og var inne i nesten 45minutter.

MEN det som var verst var at jeg måtte ta blodprøver å jeg har vanskelige blodårer så hun bommet 4 ganger og når hun endelig traff tok hun fire glass så armen er helt skjelven og nummen å det passet veldig dårlig, for jeg skulle liksom ha pyntet sjokoladekake og baket resten av sukkerbrødene men armen fungerer ikke det til nå:-( Så bare å håpe den blir bedre til ikveld for nå må det bli bakenatt for å rekke alt.

Så nå er det bare å vente på resultatene av prøvene og krysse fingrene for at ting er stabilt eller bedre.
Men noen av svarene fikk jeg ikke før neste time som ble 4.november.
Jeg sliter med så lave vitamin mangler at det er kritiske nivå både av vitamin b12, jern og d vitaminer selv om jeg går på tabletter på resepter og sprøyter pga det men det vil ikke opp å ingen vet hvorfor så jeg er totalt ferdig til tider og har veldig lite energi.
Så derfor har jeg tett oppfølging både pga det og pga at jeg bare har en nyre som fungerer ca 8/80% så jeg har ikke mulighet til å gjøre alt jeg vil men prøver så godt jeg kan.

Mange dager og timer går med til beskymring pga dette noe som gjør at jeg føler meg verdiløs når jeg ikke alltid fungerer som jeg bør :-(
Derfor går jeg til møter på dps hver 14 dag for å komme over den bakken noe jeg er kommet langt på vei med og utfører oppgaver som ikke alltid er lett for meg men slik er det å leve med angst.

Nå har jeg skrevet veldig personlige ting som er vanskelige å snakke eller skrive for meg men jeg prøver så godt jeg kan.

For meg er barna viktigst og dem gjør meg virkelig levende å jeg elsker å være meg 110% sammen med dem :-)
Verdens beste sønner <3 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...