mandag 14. oktober 2013

Dukkehus...


Fikk mitt gamle dukkehus av pappa her som har stått på lofte hos han en lannnnng stund, det trengtes en god del vasking og oppussing.
Så nå har jeg vert på søtrene gren å kjøpt papir som jeg har ordnet de siste dagene, fy søren for en jobb å ble langt fra fornøyd men bedre enn ingenting. 
Nå gjenstår gulvene og taket men det får jeg prioritere når jeg får tid til den slags, men nå har gutta det å leke med også :-)

De har en større type i barnehagen som de leker masse med å mast om å få det hver gang de ser det i en leke brosjyre og i lekebutikke  men nå har de fått min ;-)
Momo har kjøpt 4 dukker og noen dukkemøbler i tre så de fikk noen møbler mm også så nå kan de leke og kose seg med det når de ønsker :-)
Hittil har bare Brannmann Sam, sjefen, Penny og Elvis bodd inn der så skal vel bli godt å få noe nytt :-p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...