tirsdag 8. mars 2011

En slitsom dag..

Denne dagen har vert utrolig slitsom, begge skattene mine har fått omgangssyken så sikker på at at jeg har skiftet over tjue bleier idag før Tommy kom hjem halv fem. Å stakkars gutta har vert så kvalme at de ikke har vist hva de skal gjøre så har grått seg bort nesten til tider. Er så vondt å se de slik, men heldigvis virket de litt bedre ista. Iallefall Kim etter at han hadde fått i seg litt vann og en halv marie kjeks.


Stakkars syke gutta mine

Mamma kom innom en times tid idag for å hente noen takkekort til familien hennes som kommer til henne imorgen, men de hadde jeg jo selfølgelig ikke fått gjort ferdig så hu måtte ta begge gutta mens jeg gjorde ferdig de fem takkekorta.
Det som er så dumt er at jeg lager jo takkekorta selv denne gangen, men de var utsolgt for resten av de pappkorta jeg skulle ha så har bare fått lagd ti takkekort men trenger femten til. Så jeg må få dratt innom nille på Jessheim, kløfta og vormsund til jeg får tak i dem. Eller så må jeg lage anderledes kort til de femten siste.


Resten av dagen har gått til gutta, lage middag og kveldstellet av gutta. Tommy er nemelig fortsatt ikke iform så han legger seg jo bare til "¨å er syk mann" å alle vet jo hvordan syke menn er.. Da er jo alt galt og sååå vondt huff..
Men nei nå får jeg ta å gjøre ferdig huskelisten min over ting som må ordnes i løpet av morgen dagen  og resten av selve denne uka, også skal jeg legge meg for trenger virkelig all søvn og krefter hvis morgendagen skal bli lik denne..


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...