søndag 20. mars 2011

Da var bursdags selskapet over, å det var koselig. Ble litt veldig mye kake til overs syns jeg men ellers greit :) Var koselig å samle noen igjen, var desverre ikke alle som kunne komme så ble bare noen idag, men stua var da full for det ;)
Anita kom ved tolv tiden å hjalp til både med baking og gutta mine, snille Anita :) Koselig å være sammen med Anita siden vi alltid har vert så tette er hu nesten mer en søster enn kusine mener jeg :) Godt å ha slike personer rundt meg :)


blir tidlig kvelden på meg idag håper jeg, siden det ble langt på natt idag pga at jeg malte ferdig mitt siste prosjekt, og disse kakene tok sin tid. Men alt ble da ferdig i tid selv om jeg og Anita ikke var ferdig med hvetestangen før kvart på to å selskapet begynte to.


Etter selskapet ville Kim være med pappa hjem noe han fikk lov til, så Tommy og Lukas er å henter han nå. Så da kommer han til å ta natta i bilen idag trur jeg mest sannsynlig, så da blir det tidlig kvelden forhåpentligvis for alle sammen.

Men nå skal jeg gå å sette på en ny vaskemaskin og slappe av litt før jeg skal rydde bort resten.

Siv

3 kommentarer:

  1. Det var kjempe koselig å være med deg igjen. Vi er mere som søstre enn kusiner,ja.. Mange som sier det :)
    Du er KJEMPE snill du å:)
    Klem<3

    SvarSlett
  2. er det, det ja :D
    Hvem har sagt det da? :P ;)
    stoooooorrrr klem <3 <3 <3

    SvarSlett
  3. Iallefall mamma har sagt d, pappa og onkel

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...