onsdag 16. mars 2011

er det endelig kanskje kvelden snart, dagen idag har gått i ett sett siden jeg sto opp halv åtte idag. Da sto jeg opp mens (heldigvis) guttene sove enda siden vi hadde forsovet oss. Jeg fikk kastet på meg klærene, ordnet håret å sminket meg veldig lett så jeg så mer våken ut siden jeg skulle på jobb-intervjuet idag.
Å pappa skulle hente Kim før mamma skulle kjøre med ved ti tiden, noe som han da skulle ringe om i forveien å si når han ca var her så da fikk jeg ha Kim klar. Men neida det glemte han så han sto her kvart over ni han å da hadde jeg ikke fått opp Kim av sengen engang så da måtte pappa selv få på han ny bleie og klær før han kunne ta han med seg videre, siden jeg var fult opptatt med å kle på lukas og mate han samtidig som jeg skrev ut de siste arkene til fagprøven som de ville ha til jobb intervjuet...

Itillegg til å ha veldig hastverk på morran idag, plinget det inn melding på melding av folk som gratulerete meg med dagen (veldig koselig , men kanskje så artig når man venter på en melding fra en forsinket mor)!haha.. sier det igjen bursdagen min pleier aldri være min gode dag, alt galt skjer nesten da...

Men heldigvis syns jeg det gikk kjempe bra på jobb intervjuet etter å ha endelig kommet frem, (etter at vi var tjue minutter forsinket ifra før, så kjørte vi oss bort å når vi endelig kom frem rota jeg meg bort inne på skolen(for ett kaos).
Får svar til uken om jeg skal være med videre i vurderings-runde nr 2, siden de deler det opp i to runder. Håper det for dette virket virkelig ut som en "drømme-jobb" for meg med masse ansvar og pedagogiske opplegg :) Akkurat slike oppgaver jeg liker å drive med :) :) :)


nå sliter jeg bare enda mer hvis jeg får et jobb tilbud derfra, siden jeg også har søkt skole til høsten. Jeg vil både gå på skole for å vidreutdanne meg og jobbe men de neste to årene må jeg velge bare en av delene å hva skal det da bli !?!

Nei dette kommer til å bli et vanskelig valg å ta fremover gitt, ikke bare for meg men hele familien,,,...



Er litt glad for andre ting som har skjedd i dag også men det er bare min hemmelighet, er ingen stor hemmelighet eller noe slik bare noe jeg har funnet ut ang noen andre å det var kjempe koselig å få vite <3
Første bursdagen min på mange, mange år det har skjedd noen fine ting også ikke bare dårlige ting :)

Men nå skal jeg ta på meg kosedrakta mi å gjøre ferdig litt husarbeid før senga kaller, også skal jeg ønske meg fint vær til imorgen så jeg kan ta med gutta på tur imorgen.
Vi var en tur på årnes idag etter jobb intervjuet og en tur til sviger`s etter det å da lekte Kim så fint ute at han verken ville inn igjen eller dra hjem..


Herlige skjønne skatten min <3



Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...