fredag 25. mars 2011

Da var fredagen kommet igjen, ukene går så fort syns jeg. Nesten litt skremmende at tiden kan gå så fort.
Idag fikk jeg en SMS ifra min gamle veileder om at de hadde ringt henne ang jobb intervjuet på rud skolen, hun er en av mine beste referanser så håper det går veien nå :)



Idag har vert nesten som en helgemorgen her i huset, jeg og gutta lå til ni idag å da lå vi å dro oss lenge å bare koste oss med å leke med noen leker de har der inne.Er vel mest Lukas sine små leker men Kim elsker å leke med de sammen med sin kjære lillebror.
Ettervert gikk vi ned å da ordnet vi ny flaske til Lukas og lagde grøt til Kim (Siden vi hadde glemt å tatt frem brød igår, og vannrørene skulle kommunen rense idag så vanne var helt brunt ÆSJ). Så det ble lettvind frokost da, glad jeg koste masse vann til Lukas igår å satte på termoser og vannkanner så han fikk mat.


Etter frokost var det bleieskift igjen og dagens påkledning før Kim gikk på veranda`n for å mate Gakk gakk (som han sier til fugler), å løp for å finne vinterskoa sine å posen med fuglemat. Herlighet å herlig unger jeg har sier bare jeg, de passer på hverandre og dyra rundt oss hele tiden ;)


Men nå ligger Lukas i vogna si å sover å Kim ville drive med moderleire så han sitter her å driver med det å mamma får ikke lov å hjelpe eller noenting, bare Kim sin hehe.
Så da skal jeg ordne ferdig litt her så vi kan begynne å ordne ferdig test bursdagskaken til Kim :)
Å senere idag skal jeg og Anita på kino, gleder meg :)


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...