mandag 14. mars 2011

Nok en mandag..!

Da er nok en mandag kommet og en ny uke begynt. Idag sov gutta og jeg litt lengen enn vi burde på morra`n, men ikke rart gutta var veldig slitene etter en slitsom helg.
Så denne uka her skal jeg prøve å få de begge i rette rutiner og ha en rolig uke iallefall, på onsdag er jo bursdagen min og da skal jeg på jobb intervju på morran så da blir det jo en litt hektisk dag på morra`n iallefall med barnepass og kjøring til skolen osv.

Å til søndag er det kaffe og kaker for å "feire" bursdagen min, har aldri vert noe glad i å feire bursdagen min for vert år skjer det nesten noe trist eller vondt like før eller rett etter bursdagen min. Det slår aldri feil.!
Så er mer vant til at bursdagen min er en plage enn en gledes dag, men en dag må jo kanskje være den første.
Den verste bursdagen jeg har opplevd må være i 1997, da døde bestemor bare noen dager før bursdagen min. Det var den tristeste bursdagen jeg har opplevd hittil.


Men nok om bursdager og masete helger og uker , nå skal jeg finne senga å sove litt.
Natta

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...