tirsdag 29. mars 2011

Ny uke, nye muligheter!

Da var nok en mandag over, å denne mandagen var vel lik de fleste andre mandager. Utenom at vi har tatt årets første trille tur idag siden det var så fint vær :) Kim gikk litt over en km selv før han ville jeg skulle bære han nesten hele veien hjem igjen, men da vi kom hjem igjen ville ikke gullet inn. Så da gikk vi på veranda'n å satte oss til å leke litt i sandkassen før han fikk lunsj servert på den fine krakken sin. Å det er første gang jeg har sett han kose seg så mye med maten, eple skivene og is te glasset gikk ned kjempe fort :)

Lukas sovnet nesten med engang vi kom inn så han fikk ligge på sofa'n å sove mens vi gikk litt ut og inn etter som hva Kim ønsket.

Fikk en koselig telefon samtale ifra Rud skolen idag om at de ville ansette meg som "barneveileder" i 80% stilling først med mulighet for økt stilling. Så nå har jeg ett tøft valg forann meg med hva jeg skal gjøre til august, gammel jobb, ny jobb eller skolegang!
Det kommer til å bli ett tøft valg, men jeg må finne ut hva som er best for meg fort siden de ville ha svar i løpet av uken.

Men må skal jeg finne puta, så natta


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...