onsdag 2. mars 2011

Snart er vår lille familie uke over...

Snart er denne fri uken til Tommy over å på mandag begynner han i ny jobb, å starter på en hektisk seks mnd prøveperiode noe som vil si at han må gi alt på jobben og ikke ha noe fravær eller fri-dager i den perioden så det skal bli tøffe seks mnd nå uten påskeferie og sommerferie med han.
Så jeg får se hva jeg kan finne på med gutten alene i disse feriene, er ikke lett med to små gutter men skal nok klare noe alikevel. Man må jo bare gjøre det beste ut av ting ;)

Det er sikkert ikke så vanskelig å finne noen som har lyst til å passe på en av de eller være med på ting så det går lettere å planlegge noe.
Kan jo høre om vi kan være hos mamma noen dager i sommer for da kan jeg ta med guttene i den åpene barnehagen og ta de med til nordbytjerne å bade :) (fint med en mamma som bor så sentralt ;) )..


Lukas med mormor/"momo" på julaften :)

Pappa har jo sagt at han vil ha med seg Kim Alexander en tur til langedrag- gården i buskeru for å hilse på alle dyrene der, siden han har begge dvd`n å han elsker å se hvordan de har det der. (Kim A. altså ikke pappa, pappa har vert der en gang før å syns det var kjempe fint der oppe).

(Er litt godt å ha så unge besteforeldre til gutta for da orker de mer og tar de med på mye rart som kanskje ikke besteforeldre på 60+ orker eller klarer.)


Kim Alexander med bestefaren sin <3
Herregud å bestefar-gutt han er, skal være med han overalt!

Nei nå skal jeg finne frem nytt nattøy og hverdagsklær til guttene som de skal ha på seg i kveld og morgen å legge i de fine nye hyllene dems så de ettervert kan finne det selv hver dag.
Kim klarer jo å finne det selv men er litt for nytt enda men han er flink å prøver seg frem, herlig god gutten min. Lukas er jo bare fire mnd så er nok en stund til han klarer å finne klæra sine selv hehe, men det gjør ingenting. Men nei nå får jeg begynne å gjøre disse tingene før gutta våkner her, godt med en liten halv time- times barnefri midt på dagen av og til..

Siv

2 kommentarer:

  1. Dumt Tommy ikke får sommerferie da..
    Bare si ifra hvis du vil ha hjelp, eller finne på noe i feriene <3

    SvarSlett
  2. Sånn er det Anita.. må bare venne meg med det gitt..
    Skal si ifra jeg :D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...