onsdag 2. mars 2011

Litt natt skriving

Her ligger jeg klokka tre om natta å får ikke sove, å det er så plagsomt når man vet at man burde sove pga at man skal tidlig opp dagen etter. Eller jeg er jo oppe til alle døgnets timer siden Lukas våkner jo fremdeles både tidlig og sent som regel pga at han vil ha mat eller nærhet.
Å Kim er jo oppe tidlig også så man trenger virkelig vert minutt man kan få av søvn her i huset for tiden med tanke på de gutta mine <3

Heldigvis har ikke Kim hatt feber de siste timene men er veldig "sutrette" av seg og vil ha veldig mye oppmerksomhet, men slik er han jo hver gang han er syk så det er ikke noe nytt. Men det som er rart denne gangen er at han ikke har vert bare mamma eller pappa gutt, slik pleier han alltid være når han er syk at han bare vil forholde seg til en av oss (som regel meg, pga at han vet jeg ikke klarer å sovne fra han eller gå ifra han når han er dårlig). Så første gangen han ikke får bestemt seg for hvem han vil være hos eller hva han vil/orker.

Nei nå får jeg prøve å legge meg til å sove litt, har prøvd i to timer snart men ikke fått til hittil men får håpe det hjalp å skrive litt hehe.

Natta!

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...