torsdag 31. mars 2011

Ganske fornøyd med turen til Jessheim igår, jeg fikk tak i meg to slike kurver jeg ville ha (men fant ut at jeg trenger mer), å vi var på et sted der det var salg på alle vinterprodukter - 70-75%. Så da fant jeg kjempe fine kvalitets utedresser til gutta som egentlig kosta 899kr men vi gav bare 120kr per det var sinnsykt billig så vi kjøpte en i str 1år og 3år, så da har gutta til høsten/vinteren (fin hjemme og barnehagedress).
Å jeg var heldig å fant meg vinterbukse som før kosta 999,. til 220kr og regnjakke til 200kr i  samme før pris som vinterbuksa, så nå er jeg klar til å begynne å jobbe ute igjen..

 Å skjemte bort gutta litt igår siden jeg hadde fått barnetrygd igår (Å jeg er opptatt av at det skal gå til gutta), men siden de ikke trenger noe spes denne mnd fikk Kim en politilampe han ville ha med sengen sin siden han er mørkeredd. Pluss at vi var på rema 1000 en tur å der skulle de kvitte seg med en del gamle barnefilmer til 40,-kr per film så da fikk gutta to noddy-filmer og en byggmester Bob film.
Å vi fikk tak i '" narnia - reisen til det ytterste hav " eller hva den heter igjen som Tommy er så glad i som vi var å så på kino ifjor.

Men nå skal jeg få kanskje en time til på øye siden Lukas sovnet igjen. :)

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...