søndag 13. mars 2011

Søndags kvelden er snart over å denne helgen er også over, denne helgen har vert mer slitsom enn uka tilsammen syns jeg. Enda er jeg ikke halv ferdig med det jeg skulle vert ferdig med, men slik går det når man tar på seg litt mye på tre dager.

Er bare ferdig med tre av ti aktivitetsplaner som jeg skulle gjort ferdig i løpet av denne helgen, før hadde jeg klart det glatt men merker at det tar litt tid nå som jeg har vert borte fra jobben i to år snart.
Men begynner å komme litt igang nå med å finne frem både i mål osv som skal stå oppført hehe..


Ellers idag har jeg pyntet ferdig bursdagskaken til pappa, ryddet bort etter nattens baking, laget frokost til Kim (som han ikke ville spise engang). Funnet fram klær til gutta som de skulle ha på seg i selskapet til pappa idag og pakket ned uteklær til Kim, men de uteklæra glemte jeg i gangen når vi skulle dra.



Hadde det litt travelt med å komme oss til pappa så lenge selskapet startet to, men Kim sovnet halv to på sofan så da måtte vi vente til han våknet så vi var ikke fremme hos pappa før halv fire.
Å vi var ikke hjemme igjen før klokka var kvart over åtte, å da la jeg en sovende Kim i senga så han skulle få sove videre.

Så nå har vi spist litt mat men eier ikke matlyst om dagen gitt, så nå skal jeg bare sette meg på datan å gjøre ferdig iallefall to eller tre planer til før jeg kan legge meg..


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...