søndag 6. mars 2011

Da var denne søndagskvelden nesten over, mine tre kjære sover allerede å jeg sitter alene oppe.. Godt jeg har noen gode venner å tekste litt med på en kveld som denne : )
Vi har hatt besøk av Cathrine og Rebekka idag, koselig at Cathrine og Kim har blitt så gode venner. De leker så bra sammen, men stakkars Kim var helt ferdig idag så han sovnet han på sofan rett siden av Cathrine ved seks tiden så han tok kvelden tidlig idag.

Vi koste oss med boller med krem idag også siden det er fastelavens, men Kim fikk ikke spist bollen sin før han sovnet så han får få sin bolle imorgen.
Fra og med i morgen skal jeg begynne å prøve å legge begge guttene sammen med meg på dagen å se om Kim vil ta en lur tildlig på dagen da så han slipper å være helt utslitt før klokka blir fire på dagen. Må jo prøve noe...

Men nå skal jeg legge meg rett ut på sofan å kose meg med serien min, for min kjære svoger har vert snill å lastet ned sesong to for oss så da må jeg se sesong en først så jeg henger med på alt ;)
Så tviler på at jeg skriver med idag da, så natta ; )


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...