mandag 21. mars 2011

De siste 24 timene syns jeg at jeg har vert flink egentlig, jeg har ryddet bort alt etter selskapet så er ingen tegn til at det har vert noen selskapet her utenom at det er noen nye ting her da som jeg fikk i gaver.
Men ellers er alt ryddet bort å satt på plass igjen siden igår.

Fikk til å med litt hvile tid igår mens Tommy henta Kim hos pappa siden han skulle være med dit etter selskapet. Så da benyttet jeg sjangsen til å legge meg på sofan å se litt mot i brøste.
Men ble veldig iritert etter det for fant ut at jeg ikke fikk sendt meldinger ettervert når jeg fikk både melding av pappa og Ole men fikk ikke svart de så ble jeg ganske sur. Så endte opp med st jeg måtte ringe pappa for å snakke med han :)

Idag har jeg vert veldig flink syns jeg selv da, etter at jeg bare fikk to timers søvn i natt pga at jeg slet med å få sove. Men det gjorde ingenting når gutta våknet idag hadde vi mamma og barn kosetid med morgenstell i senga :) Elsker å se sen søskenkjærligheten som er mellom gutta på morran begge to stråler av å se den andre og Lukas bare streker seg så lang han er til storebroren sin :)

Men etter en time gikk vi ned og ordnet ny flaske til Lukas og frokost til Kim, og ryddet bort igjen. Etter frokost/lunsjen lekte vi litt på stue gulvet med traktorer og lastebiler før jeg kledde på gutta for å gå ut i fin været. Heldigvis var Lukas i godt humør å koste seg i vognen sin mens jeg og Kim akte litt.




Så selv etter nesten tre timer ute idag nektet Kim å være med inn, men ombestemteseg etter en liten stund når han forsto han det ikke gikk hans vei uansett siden lillebror måtte ha mer mat og han selv også var veldig sliten.

Så da fant han smukken sin igjen og flasken sin å la seg til å se på playhouse diseny et kvarters tid til han gikk på gulvet for å leke litt igjen.


Da Tommy kom hjem tok han gutta å lekte med de, mens jeg begynte på middagen. Å idag var det kyllingfile på menyen. Og imorgen skal vi ha koteletter.


Men nå skal jeg snart finne senga, etter litt opprydding av nybretta klær her inne på soverommet. Så er det natta :)

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...