onsdag 23. mars 2011

God morgen/lunsj, rakk ikke noen blogging igår var en dag som ble prioritert til gutta mine og en liten handle tur istede å når vi kom hjem gikk vi å la oss alle sammen.
Ble desverre ikke noe tur ut igår for å leke for var ikke så fint vær pluss at det blåste noe forferdelig ute å det samme være er det selvfølgelig idag også :( Å Kim som ville ut å leke stakkar, men tør ikke ta de ut når det blåser slikt, forje gang han var ute i slikt vær selv om han hadde på tykk dress og lue ble han syk og fikk ørebetennelse. Så da får vi finne på noe inne istede, kanskje vi skal ta bakedagen vår idag istedefor.

Vi får se hva vi gjør men nå er det Kim`s hviletid så nå sitter han i go stolen å ser på nysgerrige Nils på tv. Men det varer vel ikke lenge før han skal ned på gulvet å leke litt igjen.
Var på lekebutikken en tur igår for å se om det var noen leker der som kim likte som vi kunne overraske han med til bursdagen hans, Å han løp rett bort til der "mikkes klubbhuslekene" pleide å være men de var borte pga at de har gått ut av produksjon så de hadde solgt alt på tilbud var bare fire forskjellige leketyper igjen. Så han fikk de fire lekene, helt sykt tingene som hadde kostet 399,- kostet nå max 89,-kr.
Så de fire leke pk han fikk ville ha kostet 1379,50 men vi betalte 312,50 for alt.

Etter lekebutikk turen gikk turen for å se om jeg fant noe å kjøpe for pengene jeg fikk i bursdagsgave av pappa og gjengen. var innom black design, confetti og kremmerhuset (mine favoritt butikker).
Å var mye jeg hadde lyst på men ville få mest ut av pengene å itillegg kjøpe ting jeg ønsket meg så endte opp med fire ting (slet med å velge bare fire ting, blr helt vill i slike butikker :( ).



Den fine brødboksen ser hvit ut men er lyse lyse blå :) Kjøpt på kremmerhuset til 179,-
superwomen og har du lyst har du lov boller (til serien min) + dipskåla bolle isamme serie :)

:)

Liker dere disse butikkene ?

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...