tirsdag 15. mars 2011

tanker og diskusjoner om fortiden og fremtiden..

Tanker blir det mange av i løpet av en dag, tankene jeg har i  hode idag kom etter samtale med to venner igår. Vi snakket om fortiden om hva som føltes rett da og hvordan ting har endt opp nå...
Ut ifra mye vi diskuterte igår, kom vi vel frem til at de man alltid har brydd seg mye om og vert ekstra glad i kommer aldri de følelsene til å gå bort hvis de var/er ekte. Det gjelder som venner, bestevenner, kjærester og andre man har i livet sitt.. (Tommy er forestten enig i dette, bare at han mener det er greit og bli sjalu også pga det).

Selv om jeg har mange gutte venner, flere gutter enn jente venner er ikke det noe galt å bry seg like mye om de av den grunn. Å gå ut på kino med ei jente eller gutt alene spiller vel ingen rolle mener jeg, hvis det ikke kunne vert slik at man kunne ha venner av det mottsatte kjønn hvordan skulle det gå for de som er homofile da?!

Men jeg er ikke redd for å si jeg er glad i eller elsker venna mine, jeg ville ikke byttet de bort for noen i hele verden. Jeg er utrolig ubeskrivelig glad i:
  • Maylen jenta mi
  • Andrea
  • Jea
  • Natalia
  • Veronika
  • Jørgen
  • Robert - Andre`
  • Robert
  • Ole C.


Et annet tema vi var innom er det virkelig bare en som virkelig er "the one/ den rette"??
De fleste i vennegjengen min har vert sammen med flere stykker enn bare en, å på det tidspunkte de har vert sammen med akkurat den personen har de ment at det er den rette.

Men de fleste forhold de har vert i, har gått under selv om de har følt det slik da, men noen av de sitter fortsatt med de samme følelsene for sin gamle flamme selv om de har gått videre i livet med en annen.
I noen av tilfellene er det til å med gjengjeldte følelser, å da lurer jeg virkelig på hvorfor man er sammen med andre når man fortsatt "elsker" x`n sin og h*n deg!



En kompis av meg er jo bare sammen med dama si pga at når han holdt på å gjøre det slutt hold hu på å ta livet sitt. Slike ting er vondt og sitter virkelig igjen en god stund, men elsker man virkelig en person gjør man det som er best for den personen, selv om det ender opp med er vondt brudd (det er min mening).


Uff livet er ikke lett, skulle ønske at livet hadde en fasit av og til å at man kunne jukse å ta en titt av og til for å finne de rette svarene på ting...

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...