tirsdag 1. mars 2011

Lei sykdom og alt annet dritt

er jeg dritt alt med sykdom og elendighet i verden. Stakkar Kim`n min er syk igjen, han våknet plutselig klokka 05.24 igår å begynte å kastet opp og var kjempe varm, så tok tempen på han. Å stakkars gutten min hadde i da 38,9 i feber men den gikk opp helt til 41 på en liten stund å ble der hele dagen.
Stakkar gutten lå bare i en døs i hele går å kastet opp alt han fikk i seg og fikk ikke sove.
Samme formen har han i dag så nå ligger han bare på sofan helt utslått å ville prøve å se litt på tv men vi får se hvor lang tid det tar før han prøver å sove igjen.

I tillegg til at Kim er syk, sliter Lukas noe veldig med magen sin pga overgangen i fra nan 1 til nan 2 så han har det ikke spesielt lett om dagen han heller. Måtte ringe å forhøre oss med helsesøster pga at han ikke hadde fått ut noe siden lørdag, men kom noe en gang i går men svært lite, så må bare fortsette med mageøvelser, malt i melken og sviskedrikk/mos å håpe det hjelper..


Men lille Lukas har alltid et smil på lur, selv på vanskelige dager :)


Fikk søkt barnehageplass til guttene igår så håper de får plass da, de skal bare ha 40% stilling siden jeg har søkt på skoleplass for å bli ferdig med vg fagene så jeg kan søke på høyskolen til neste år...
Så nå er i allefall både søknaden på barnehageplass og skoleplass sendt inn :)
Så da er det bare å krysse fingrene ;)

Men nå får jeg gå tilbake til mine to kjære skatter og mannen min (som foresten begynner i ny jobb til mandag).

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...