lørdag 26. mars 2011

Da var det enda en lørdag, å jeg har nettopp blitt ferdig med å rydde av frokosten. Frokost klokka to lurer sikkert de fleste på da, men nei vi spiste ikke frokost da, men min lille Kim fikk for seg det idag at han skulle kaste eggerøra si utover hele kjøkkene å når jeg begynte å plukke opp det, var det smøret sin tur osv. Å slik fortsatte det til han ikke nådde noe mat.
Men da tømte han heller ut hele melke koppen sin på bordet gulvet osv, så da måtte Tommy ta han i skammekroken for to minutter med time off. Så da var det bare for meg å finne støvsuger, sopebrett og vaskebøtte å ta rengjøring av kjøkkene.

Før frokosten idag slagde jeg enda en sjokoladekakerøre, så nå står kaka i ovnen å skulle egentlig vert ferdig for fem minutter siden men helt løs i midten enda selv om jeg har fulgt alt det står i denne nye opskriften. Så håper den snart er ferdig så jeg og Kim kan begynne med sukkerpaste og marsipan-figurer til kaka.
Har laget meg en underblogg til alle kaker og ting jeg lager for tiden, har ikke kommet så veldig lagt siden jeg startet med den i går før jeg og Anita dro på kino.
http://kakabloggen.blogspot.com/

Nei nå skal jeg sjekke kaken igjen :)

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...