torsdag 10. mars 2011

Vanskelige tider

Jeg har så mange tanker i hode om dagen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av alle snart. Mange av tankene handler om fremtiden, jeg fikk jo to tlf idag om to forskjellige jobber idag som ville ha meg til intervju så nå må jeg ordne alle papirene mine ifra læretiden min osv. Pga at den ene jobben vil de legge det til stillingen at den personen skal ha hovedansvaret for lærlinger innen barne og ungdomfaget og praksis elever osv å da trenger de å vite hva jeg kan om det.
Å jeg har jo bare ni permer og en blekke med papirer med alt jeg har vert igjennom, kan og har ordnet. Men det som er det verste er at jeg ikke har peiling på hvor Tommy har lagt alt dette etter at han måtte flytte på alt i kjeller boden vår når han skulle hente frem alt han skulle levere til gamle jobben sin.



Så nå har jeg fult opp i allefall i en uke fremover både på dagtid og kveld/nattid, for å gå igjennom alt det tar sin tid å i tillegg skal ikke det gå over tiden til gutta så må jo det gå utover husmor pliktene istede denne gangen. Så nå får Tommy ta over mens jeg får ordnet alt.

Men det som er det verste er det at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg får noe tilbud om noen jobb heller siden jeg også har søkt på skole til høsten for å kunne søke meg inn på høyskolen til høsten 2012. Men for å kunne gjøre det må jeg ta de siste fagene innen for generell studiekompetanse for å komme inn på høyskolen. Høyskole utdannelsen kan jeg ta på deltid å kombinere med jobben, men det kan jeg ikke med dette ene året jeg har søkt på nå desverre. Så jeg sliter så med hva som er best for meg og resten av familien å hva som jeg burde og vil osv.

Nei må gi meg med å tenke så fælt på kvelden og natta det går bare utover søvnen min, å får jo ikke mye søvn om dagen så må nesten sove det jeg kan. Så bøkene og papirer må vente til i morgen, desverre,...



Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...