fredag 18. mars 2011

For en dag...

Dette skulle egentlig ha blitt lagt ut igår kveld men glemte å trykke legg ut innlegg :P

Idag har det vert en dag ifra stresse land trur jeg, hele dagen startet med at jeg hadde morgen stellet på gutta men da klarte Kim å tisse ned hele meg og dynene i senga så da måtte jeg forte meg å vaske han og sette på han ny bleie og klær. Midt under dette får jeg en telefon ifra skolen der jeg var på jobb.intervju igår om at de ville jeg skulle komme tilbake idag allerede for vurderingsrunde nr 2 (fikk litt sjokk da å hastverk med å finne ut om det var mulig å ordne)..! Så nå skal jeg få svar innen 1.april på om de vil tilby meg en jobb eller ikke, for de kan ikke svare før siden de siste også må få sjangsen til å gjøre sitt også..

Etter  jobb intervjuet dro pappa, Solvei og vi på mortens kro for å spise litt siden jeg ikke hadde spist siden sju tiden på bursdagen min fant jeg ut at jeg var veldig sulten. Så da koste vi oss der med burger og pappa & solvei spiste noe annet sunt..

Etter vi ble ferdig med å spise måtte vi en tur til jessheim for jeg trengte noe mer til kakene jeg skal lage imorgen så da tok vi turen dit siden det var slik nattåpen super torsdag med mange tilbudsvarer ol.

jessheim møtte vi mamma og Willy som var med oss å så litt, men både mamma og Willy skjemte bort gutta (mest Kim), hsn fikk nemelig nye vintersko av Willy pga noe tilbuds greier (selv om han har to par ifra før :P ), og av mamma fikk han tre nye filmer og hu bestilte tre andre til han som de ikke hadde inne på butikken så ja han er en heldig gutt ja..
Måtte skjemme han bort med en ting vi også da, siden han elsker pussur filmen så kjøpte vi pussur 2 idag så vi kan se om han liker den også , å Tommy kjøpte med tre gråtass filmer til han som kosta 19,. per stykk pga denne dagen. (Kim ble i allefall veldig glad for alt, han skulle alt se enten pusur eller gråtass i bilen, men vi hadde ikke med den dvd spilleren ).

Når vi kom hjem la Tommy gutta mens jeg pakket ut alle tingene vi hadde kjøpt både til kakene og guttene, før jeg begynte å male ferdig mitt nye prosjekt som må stå ferdig i løpet av dagen. Legger ut bilder nå jeg er ferdig jeg :)

Men nei nå skal jeg finne senga å sove noen timer før det er opp igjen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...