onsdag 2. mars 2011

NY hverdag i vente?!?!

Snart begynner en ny periode med nye utfordringer og minner. Tommy skal begynne i ny jobb som kommer til å kreve en del av han så mest sannsynlig kommer jeg til å bli en god del alene med guttene fremover. Iallefall det først halv året som kommer nå.

Å siden jeg har søkt barnehageplass til begge guttene og skoleplass til meg selv skal det bli artig å se hva som faller til rette av tingene jeg håper på kan ordne seg.
I tillegg har vi begynt å se etter nytt hus/leilighet å leie nærmere Jessheim så jeg kan klare å komme meg til å fra jobb/skole og kunne hente & levere gutta i barnehagen å hos mamma de dagene hu skal ha dem.

Skal bli godt egentlig å starte på den virkelige hverdagen igjen å se hvordan jeg og guttene skal mestre den hverdagen, siden vi er vant til å være hjemme å ikke ute i den store verden....

Men en ting plager tankene mine fortsatt å det er hvis jeg kommer inn på skolen å kan søke høyskolen allerede om et år, hvem linje skal jeg velge da!?!?!?
Førskolelærer eller barnevernspedagog ????

Begge er utdannelser jeg hadde og kommer til å like men det er jo to forskjellige retninger på en måte. Å den ene veien tøffere enn den andre, så hvem vei er min rette vei tro..

I tillegg til dette har jeg begynt å se etter nye jobber hvis jeg ikke kommer inn på skolen for vil ikke tilbake til min gamle jobb siden jeg ikke trives med de andre jeg jobber sammen med og dems system på hvordan en hverdag for mulit funksjonhemmede skal være, jeg mener det er feil hvordan noen ting er men nei det syns ikke dem.

Så nei her i huset har vi virkelig satt igang ting gitt for å få en bedre hverdag enn den vi har nå. men nå skal jeg gå å ta meg en dusj også skal jeg finne senga. Natta.


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...