torsdag 24. mars 2011

Da er vi tilbake igjen, hadde en enda hektisk dag igår eller rettere sagt en slitsom dag. Kim må begynne å bli syk igjen for alt jeg og alle andre gjør er helt galt hele tiden uansett om det er akkurat slik han ber om eller feil.

Mamma var innom her en liten time igår å da tok jeg med Kim ut mens hu passet Lukas som sov, men hu fikk ikke vært lenge for hu skulle til fysioterapi kl halv to. Så måtte sette Lukas i gangen (Som lå i vogna si der), mens jeg og Kim lekte med rattkjelka utenfor.
Men til å med da begynte alt å bli galt når han ble dytta på den for plutselig ville han ikke kjøre mer så måtte jeg dytte fortere osv å slik holdt han på i litt over en time før Lukas våknet å da fortalte jeg at vi måtte inn igjen siden vi ikke kunne ta med lillebror ut siden det blås så fælt.

Å da kan dere tru jeg var slem mamma, han gråt så fælt at man skulle tru jeg hadde gjort noe riktig ilde. hater å se han få s¨"vondt inni seg" bare pga at vi måtte gå inn etter nesten to timer ute. Han er virkelig en ute gutt :)

Men han roet seg etter å ha vert inne en tre kvarters tid for da sa jeg sa vi måtte gå på kjøkkene for å ordne middag til pappa kom hjem å da var alt nesten helt greit. Det ble iallefall det når pappa kom inn døra.
Å bare ti minutter etter han kom Anita en tur, å da hjalp Tommy henne med tysk leksene hennes og hu koste seg med gutta :) Etter det fant vi ut at vi skulle ha kylling nuggets og pomfri til middag.

Anita og jeg skal ut på kino i morgen da å se amors baller, det gleder jeg meg masse til skal bli koselig å gå ut med henne :) Tenkte vi skulle ta en tur på sentere å titte litt før vi går over til kino salen :P


Men nå sover begge gutta (første gangen kim sover på dagen på over en uke) her så da skal jeg få gjort litt her i huset, for Tommy er sent hjemme idag også pga at han er på kurs idag. Så da er vel ikke han hjemme før seks halv sju tiden tipper jeg. Å da er det ikke lenge til gutta skal i seng så da får jeg gjøre litt nå..

Siv

1 kommentar:

  1. Tusen takk for at jeg fikk komme :) Var kjempe kos <3
    Gleder meg til imorgen til kino og shopping <3
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...