søndag 6. mars 2011

God morgen (rettere sagt god natt, i mitt tilfelle), klokka er snart seks å jeg har enda ikke sovet enda for jeg er nettopp blitt ferdig med det viktigste på lørdagensliste over gjøremål som så slik ut:

  • Male det lille kjøkkenbordet.
  • Male om tv-bordet.
  • Lage middag.
  • Skifte på sengene til go unga mine <3
  • Bake fastelavensboller.
  • Ha kveldstell på gutta.
  • Sette på vaskemaskin.
  • Gå ned med skittentøys kurven.
  • Farge håret.
  • Sette på oppvaskemaskin.
  • Leke med gutta mins en time hver alene.
Så slik så min gjøreliste ut for den lørdagen hehe, huff å lang ti jeg brukte på den. Men fy søren å lang tid det tok å male det lille borde og tv-borde, måtte male tre-fire strøk på begge borda for at det skulle bli bra nok. Å enda har jeg ikke fått tatt på siste malingstøket enda som skal være på hovedflatene, det er no lakkmaling som gir det en skinnende overflate så man kan vaske oppå uten at malinga forsvinner. Men det må jeg ta når siste strøket har tørka.

Det andre som tok lengst tid var å bytte på sengene til gutta for fant plutselig ikke hoved dyna til Lukas så jeg lette alle steder etter den å det brukte jeg iallefall ca tjue minutter på før Tommy forteller at den la han til vask fordi Lukas kastet opp på den igår. Så da måtte han bruke dyna han hadde i krybba si inatt så jeg får vasket den i løpet av dagen når klæra til gutta er ferdig.
Så skulle jeg skifte på senga til Kim men det er ikke lett når jeg ikke får lov å ta av Handy Mandy sengetøyet hans fordi det skal sitte på, å når jeg endelig får lov å ta det av klarer han ikke å bestemme seg for om han skal ha ole brumm eller det blå kose sengesette sitt på dyna si. Endte opp med Ole brumm til slutt, så nå ligger han å holder godt rundt ole brumm puta si.
(veldig godt gjort men brukte nesten to timer på å ordne to barnesenger hehe)...

Begynner å kjenne at jeg er trøtt nå men kanskje ikke så rart når det bare er to timer til jeg har vert oppe et helt døgn. Å en ny dag for Lukas kan starte når som helst, men lov å håpe at de sover til åtte-ni tiden for engangs skyld. Så vi kan være litt uthvilte til Rebekka og Cathrine kommer på fastelavensboller klokka ett i morgen./idag kremt...
Nei nå skal jeg prøve å sove litt iallefall.. Natta/god morgen!


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...