onsdag 9. mars 2011

Denne dagen er ikke en dag jeg kommer til å huske som en av mine beste iallefall, mer en av de verste. Men kan ikke snakke om det med så mange heller bare pappa og Tommy.
Har fått telefon ifra Rud skole idag der jeg har søkt på en stilling å de vil jeg skal komme på intervju på onsdag, på selveste bursdagen min. Er så typisk at alt skal skje på slike dager som det.

Resten av dagen har jeg kost meg masse med gutta , vi har lekt med biler og store lege klosser i hele dag.
Også har vi laget tomatsuppe og egg, så trur Kim var veldig fornøyd idag.


Å imorgen blir det fiskepudding, poteter, grønnsaker og saus.


Ble veldig overrasket over Kim idag, han spiste faktisk nesten hele brødskiva si med leverpostei til frokost og dalmino yoghurt drikken sin. Å det er første gangen skjer før desember trur jeg hvis jeg husker riktig.
Å nå har jeg laget matpakken til Tommy så nå skal jeg snart finne resten av bøkene mine og papirer jeg må ha med på onsdag.


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...